Svært lite troa nå

Du vet di dårlige kjærringrådene du leser på nett om tannverk!? Di skal du få billig av meg!! Det eneste som hjelper mot tannverk er enten en skikkelig tannlegetime, der tannlegen gjør jobben sin skikkelig med en gang, eller kaldt vann som varer i ca to sekunder.. Men hjelper hvert fall der og da. (har ikke prøvd nellik enda, men det er dessverre for meg ikke noe jeg har i skapet mitt til en hver tid) uheldigvis! 

Detta har desidert vært den værste natta jeg har hatt. Prøvde å sove ved 00.30 tiden etter å ha spist litt antibiotika, ibux og paracet. Hjalp fint lite, men fikk da sove sovet til klokka var rundt to. DA var det på´n igjen med ny dose smertestillende igjen, som Ikke fungere for meg i det hele tatt! Jeg som er anti mot tabletter og alt som med med legemidler gjøre, (bare det å svelge en paracet er krevende for min del), synes jo dette er et reint hel…. Det lukter til og med smertestillende når jeg tisser liksom, så levra mi er nok kjempe fornøyd med meg nå.. Men har liksom levd i troa om at det hvert fall skal bli litt bedre med alt jeg dytter innpå da, men helt ærlig. Ingenting som hjelper slik veldig! Jeg ringte til og med tannlegen i Oslo i natt i håp om å få time i natt, men som jeg tenkte meg så fikk jeg ikke noe svar gitt.. ågudamei, detta unner jeg ikke ikke min verste fiende engang! 

Såe, mens jeg har sittet oppe i sofa´n å gurglet kaldt vann og stirret på paracet pakkene som ligger strødd utover stuebordet her, så har samboeren min gått at og fram fra soverommet til do å kastet opp.. Sett fra den positive siden så har han fått renset opp i kroppen sin og jeg har fått i meg en hel del mengder vann.. Slett ikke værst, slett ikke værst!!! Men, stakkers dere som leser detta her, all klaging og sutring som kommer ut her. Men da vet dere hvert fall hvordan tannverk fungerer! Å jeg lover, at når ting blir bedre skal siden min handle om noe langt bedre enn klaging og syting! ikke bare om di deprimerende dagene/nettene mine ;D

 Bortsett fra alt dette hadde jeg en fin kveld i går forresten, både jeg og samboeren min. (jeg fikk kvelden min til slutt) hvert fall sånn ca..♥

Vanskelig å ta et skikkelig bilde av di to her, men di koste seg hvert fall veldig i går! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg