Dere vil ikke tro , hihi

Pjoooh, dette var dagen sin det tenker jeg! I dag kom jeg på jobb å hadde fulle lister, en veldig fin start på året faktisk! Det som ikke var så veldig kult og kom litt overraskende  var at vi hadde sykdom på jobb så jeg måtte stå på jobb alene i så mange timer på en lørdag.. huffamei! å på en lørdag da.. 

MEN, heldigvis bestemte samboeren min seg i siste liten før jeg skulle dra på jobb i dag tidlig at han skulle være med innover i dag. Han hadde nemlig noen ting han skulle gjort. Men med andre ord, han fikk ikke gjort noen ting av det han skulle fordi han måtte hjelpe til i salongen 🙂 hihi, det var egentlig ganske gøy! Jeg hadde aldri klart dagen i dag utenat han var tilstedet altså, for så mye å gjøre å bare jeg på jobb ble litt mye for meg må jeg innrømme! 

Vi kom oss gjennom det, mens han vaska og sto på i resepsjonen kunne jeg ta kundene mine. Må si arbeidsinnsatsen hans var meget bra, vaska litt hår for meg å greier, hihi.. Ikke alle som hadde gjort det! Til og med kundene var fornøyde med bidraget hans, så må si dette var en veldig vellykket dag 🙂 Tusen takk kjæresten min! Du har virkelig vært til stor hjelp for meg i dag å du skulle nesten hatt betalt for jobben du har gjort i dag ♥

Nå skal vi kose oss meg god mat og film, slappe av litt etter den stressa dagen vår på jobben min 😀 hihi..

Ha en fin lørdag♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg