Let’s try again

Ja, siden alt gikk svært dårlig på nyttårsaften så tenkte jeg vi kunne prøve på nytt!? 

Jeg er veldig sånn at om ting ikke går akkurat slik jeg tenker i hodet mitt blir jeg kjempe kje og lei meg. Sikkert litt sånn alle føler det og spesielt på nyttårsaften. Jeg er veldig flink til å tenke negativt om meg selv, men nå har jeg kommet dit hvor jeg faktisk tror at; tenker du negativt blir det negativt, har du positive tanker er det mye mulig det kan skje noe positivt også.. La oss prøve å starte med det fra nå! 

Såe, ja.. La det nye året bli positivt, la det bli fylt med gode opplevelser og gode gjerninger. La noen av drømmene oppfylles å mest av alt ønsker jeg å komme meg videre. Alt dette er det vel egentlig ganske enkelt opp til meg å avgjøre, men da må jeg gå inn for det også. 

Vi prøver igjen..antibiotikan har startet å gjøre jobben sin, så da er det er det min tur til å gjøre jobben min. Jeg skal på jobb nå i noen timer nå først, på lørdager er det ganske greit å gjøre så da er det bare å starte det nye året med skikkelig stå på vilje der. Så tenkte jeg at jeg skulle komme meg hjem igjen å starte den “deijten” vi egentlig skulle ha på nyttårsaften. Samboeren min og jeg. Maten skal kjøpes inn å godsakene er på plass fra før så kanskje vi kan få den kvelden jeg egentlig hadde tenkt i hodet mitt, allikevel 🙂 hihi.. 

Ha en fin helg alle sammen! 🙂 #insta #ad @lineramona <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg