Starter året med et helvete!

“Synes synd på meg selv innlegg”

Håper dere alle hadde en fin feiring i går!! 🙂 

Jeg hadde planlagt dagen fra punkt til prikke, vi skulle ha en sååå fin kveld å jeg gledet meg skikkelig, men endte opp med et helvete! 

I går våknet jeg akkurat slik at jeg rakk jobb, veldig stresset for å si det mildt. Har nå ikke sovet på på flere netter å er helt utslitt fra topp til tå, men forrige natta var det helt forferdelig! Det er så typisk at man skal få sånne ting når det er vanskelig å få hjelp pga det er stengt overalt! 

 

Men ja, med vondt fra skuldrene mine og opp i ørea fikk jeg god hjelp av min kjære til å sto opp slik at jeg kom meg på jobb. Med litt sutring i bilen å veldig mye klaging fikk jeg åpnet å tatt di kundene jeg skulle ha for dagen, det hjalp jo litt. Veldig koselig å ha sånne fine kunder som lyser opp dagen din uansett hvor latterlig dårlig form du er i! 🙂 Veldig gla i jobben min! ♥ 

Uansett, jeg fikk hvert fall jobbet mine timer i dag, med min kjære ved min side og en fantastisk lærling så klarer man alt! Jeg fikk til og med kjøpt meg gardinstenger OG gardiner som kjæresten min hengte opp med en gang vi kom hjem i går! Det var også veldig viktig for meg. Liker å ha det fint rundt meg!  

Ja, dere lurer sikkert på hva som egentlig er problemet mitt. (haha, mye jeg skulle sagt vetu).. Men, dette er faktisk en advarsel til alle som er glad i twist! Du vet di dærre utrolig harde karamellene du får i den twist posen, di med sånn brunt papir rundt!? Di er farlige! På tirsdag spiste jeg en sånn, å det endte med at deler av tanna mi knakk! For ei som ikke kan huske å ha hull i tanna si, å aldri hatt tannverk var det ekstremt skremmende. Di er så harde at det er skadelig for tenna! (ja, jeg er såpass gammel nå at jeg burde tenkt såpass at man ikke skal tygge å styre osv,bla bla bla, men fy f…!!!!) Ikke bare det, men di er jo så vanskelig å svelge også, di setter seg fast overalt i kjeften! Så et lite tips som du sikkert vet fra før! Ikke gi unga deres di der greiene der!!!!! De skulle faktisk blitt borte fra twist posen, uansett hvor gode di egentlig er!

Så ja, nyttårsaften for min del ble en fin jobbdag og et langt besøk hos tannlegen med samboeren min ved siden av meg.. (jeg er jo sååå pingle så må jo ha noen som holder meg i hånda)! Men det gikk fint, å med litt bedøvelse i halve ansiktet dro vi hjem. Mens han lagde middagen og ordnet til skikkelig lå jeg på sofa´n å sov bort bedøvelsen. Å så klart når den var over kom smertene tilbake, like ille. Det har da gått helt ned på nervene.. Så nå er jeg bare skikkelig oppgitt over alt.. 😀 Aldri hatt tannverk før, men det er NOE AV det værste jeg har hatt i hele mitt liv! Å så vondt bare på grunn av en teit karamell i en teit twist pose liksom….aldri mer da!

Men, jeg håper dere hadde en kjempe fin kveld!! Så jeg ønsker dere alle et super godt nytt år♥ Så håper vi 2016 blir skikkelig skikkelig bra for oss alle 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg