Årets deijt

Hallo alle sammen!! Hva skal dere gjøre på den store dagen?

Jeg…I år har jeg bestemt meg for å ha det veldig koselig på nyttårsaften, inkludert uten alkohol og festligheter.. (vi vet jo alle hva som skjer med fornuften når alkoholen strømmer gjennom i blodet) Jeg har tenkt å starte det nye året på en veldig rolig og avslappet måte. Kall meg kjedelig, men jeg er litt lei av å våkne 1.januar med fylleangst faktisk. Lei av å enten være skuffet eller at ting ikke går sånn som det skulle gå i hode mitt. Såe, i kveld blir det bare samboeren min og meg. Vi har planlagt at vi bare skal ha det fint sammen vi to i kveld. Så det blir bra, gleder meg til kjærestekos på en slik dag:) pluss at vi har en hund nå og to katter nå. Er ikke helt sikker på hvordan min kjære Simba reagerer på raketter å hele den pakka der enda, så vil bare at han skal være hjemme med oss. Nyttårsaften er absolutt ikke for dyr, men alle reagerer jo forskjellig. Derfor er det greit å se hvordan dette blir. ♥

Jeg skal jobbe fra 9 til 4, (jeg vet, kjempe teit!!), men kjæresten min har lovet meg å lage i stand til alt vi trenger her hjemme, så da får jeg bare stole på det! Vi skal nok klare det sammen 🙂 Gleder meeg♥

Håper dere får en kjempe fin kveld alle sammen, åsså får jeg håpe dere alle får et godt nyttår!♥

(Dette innlegget skulle jeg lagt ut før jeg dro på jobb i dag tidlig, men rakk ikke av forskjellige årsaker) Så vil dere vite hvordan kvelden min egentlig ble så følg med!!!! ;D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg