Jul uten snø

Typisk Norge! 

I går når jeg kom hjem til bygda igjen så tenkte jeg; åh, imårra er det nødt til å komme snø, jeg ønsker meg virkelig snø selvom jeg vet at oddsen på det var lik 0.. -Jeg spurte tantebarnet mitt her om dagen, om han gledet seg til jul!? Da jeg fikk svar tilbake at; Så klart tante, jeg gleder meg til jul for da kommer det jo snø!! ♥  ……åh, skulle virkelig ønske jeg kunne gjort no med det! 

Men neida, det får jeg ikke gjort no med, å det kom heller ingen snø.. Detta er faktisk den første julen jeg kan huske hvor det er grønt og trist ute. Gjørmete og vått overalt, å det slutter liksom aldri å regne..kjedelig!! 

Så da er det en ting å gjøre da, siden det er så mørkt ute uansett nå så får man bare tenke at det er snø ute å holde seg inne. Sette på litt julemusikk eller en julefilm og spise masse god mat! Sette seg litt tilbake å nistirre på barna som pakker opp pakker å som koser seg a likevel, for di lever jo i nuet å har det helt supert.. Å så deilig det må være for dem! 

Åsså er det en ting til, man må jo gjøre det beste ut av det uansett! Så, før jeg og lillesøstra mi dro til tantebarna våre å spiste julegrøt, for så å bli med mormora våres i kirka på julaften så tenkte vi at vi måtte gjøre no gøy.. Bare for at vi selv syntes at vi er så morsomme, å for at vi er så lei oss for at vi ikke får snø på selveste julaften måtte vi bare sprite opp stemninga litt! Vi får ikke gitt dere snø, men vi kan jo gi dere noen “glansbilder” av oss selv.. 

Her er årets stolte julebilder 🙂 Hvor ble det av den hvite julen liksom? 

GOD JUL ALLE SAMMEN♥ Håper kvelden deres blir heelt super!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg