Viktig å holde seg aktiv

Heia! Det har skjedd så mye i det siste. Nå er vi snart midt i Desember å jeg kjenner stresset sniker jeg mer og mer på. Desember for min del er det bare jobb jobb jobb og ingen fritid, å enda værre er det mot slutten av måneden! Men sånn er det vel for di fleste kanskje!? 🙂  Jaja, vi får bare henge med så godt vi kan å prøve puste mellom slaga..

Puuh, blir heldigvis ikke så altfor masse stress for min del, siden jeg bare jobber 50% men kjenner det godt 🙂

Den helgen som var hadde jeg det hvert fall kjempe fint! Jeg har vært med tantebarna mine hele helgen, å det var så koselig! Det eldste tantebarnet mitt har startet på ishockey, så var så klart å så på treninga hans på lørdag. Kjære gud hvor gøy det er å se på den lille tappen skli rundt på skøyter å ha så stålkontroll. Virkelig ei stolt tante som sitter her.. Å den minste lille tappen som har starta å fått skikkelig med meninger på alt som er, det er så søtt at jeg kunne spist opp begge to ♥ tantehjerte smelter♥

Så ja, hele helgen har gått med til di jeg bryr meg mest om! Nemlig familien min ♥  Er så utrolig godt å komme hjem å slappe av, få god mat å være i hyggelig selskap:)

Ha en fin onsdag♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg