Slutt på juleferien

Det er nå i slutten av desember igjen dere! Tiden flyr! Hvert år sier jeg at jeg skal være tidlig ute med det ene og det andre, men når alt kommer til alt og desember har starta har jeg ikke engang startet med noen ting. Det er en dag igjen til nyttårsaften, hjelp! Jeg har liksom en hel del å gjøre før det nye året kan komme. Skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til alt som er! Dette er liksom det samme hvert eneste år, at den siste julegava blir kjøpt på julaften, vaskinga blir flytta til akkurat i slutten å jeg har ikke fått gjort noen til av det jeg skulle.. MEN, 2016 kommer uansett! 

Jeg sier hvert år at den siste uka, så er det jobb, å når jobben er ferdig skal jeg kun hjem å kose meg.. Den siste uka skal jeg liksom ikke ha noen bekymringer fordi da skal jeg sitte å se på tv, spise mat og bare nyte julestemninga. Få julestemninga. Jeg elsker julen å alt som er rundt akkurat da, synes det er så koselig! Bare synd alt går så fort!

Desember er jo en typisk måned hvor det er helt kaotisk i salongen osv også, akkurat denne måneden har jeg ikke noe liv utenom jobb. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle få den kabalen til å gå opp, men jeg fikk det til til slutt. Man må liksom ta ting som det kommer, selvom det er det som skjer uansett!  

Nå skal jeg til besteforeldrene min å ta en aldri så liten permanent på ho mor, før det bær hjem igjen. Imorgen skal jeg en tur på jobb så da blir det ikke mer late dager på den jenta her 🙂 


 

 Det er lov å prøve å stresse ned litt før det nye året kommer♥ Pust mellom slaga! 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg