Pink pink pink

Ja, jeg vet det er Black Friday, men hva så? Jeg går for rosa alikevel jeg as.. Jeg må bare dele med dere det jeg sitter å sikler på på intersport.no om dagen.. 
Jeg bare må dele disse godsakene liksom! Ja, jeg liker Rosa!! 😀 Dette er noe jeg bare må ha! haha, klikk ;D men meget gira Line som sitter her bak pc skjermen nå… Tenkte bare siden det blir en del skogturer osv, å siden vi er en del ute så er det viktig å holde på varmen også. Dette er noen musthave produkter for min del! 🙂  å ja, jeg elsker klærne og fargekombinasjonene til Kari Traa♥
reklame

Hvit genser, trykk HERRosa lue fra Kari Traa, trykk HERJakke fra Kari Traa, trykk HER Rosa hals fra Kari Traa, trykk HERRosa genser fra Kari Traa, trykk HER Nike Sportswear AIR MAX 1 ULTRA MOIRE Joggesko fireberry/white

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg