Jakkedilla

Heia! Nå har jeg stuka med ryddig og vasking av huset hele dagen så nå syntes jeg selv at jeg trengte en time på sofan! Så jeg satte meg ned en liten time. Gætt!
Jeg har sittet å tittet litt på http://www.miinto.no å det er så mye fint der! Skal dere shoppe julegaver burde dere ta en titt, det er masse fine produkter der, å det beste av alt så er det masse tilbud 😀 Her er hvert fall ei “ønskeliste” som jeg har satt sammen.. Jeg trenger ny vinterjakke, å her er noen som jeg har skikkelig lyst på! 🙂 å hvis dere ikke har fått det me, DET MASSE TILBUD! 😀 ♥
reklame

1. Brun jakke fra Svea, trykk HER , (den er det 20% på nå),  2. Svart jakke fra Bergans, trykk HER , (den er det 20% på nå)  3. Svart jakke fra Pajar, trykk HER , (den er det 20% på nå),4. Jakke fra Moose Knuckles, trykk HER , (den er det 20% på nå), 5. Ei kåpe fra Riccovero, trykk HER , (den er det 20% på nå),  6. Ei søt hvit kåpe fra Kouture HER , (den er det 50% på nå).Søte svarte sko fra Zalando , Zign Ankelboots Nero, (di er det 30% på nå) Have fun♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg