Hjeeelp, kjære dere!!

Dette er et problem! Et skikkelig irriterende problem som jeg har tenkt til å dele.. ;D 

I dag har jeg så utrolig vondt i ryggen min å hodet mitt verker mer enn noen gang! Jeg sov nemlig på sofan i natt. Ja, sofan…..Vil dere vite hvorfor? Hvorfor jeg sover på den harde og vonde sofa´n istedenfor den myke, deilige senga mi som jeg er så glad i.. Senga mi som jeg kan snu meg som jeg vil i, å som jeg kan ligge både på kryss og tvers i uten at jeg detter ut.. Den jeg sover så godt i å våkner uthvilt i hver morgen, (omtrent)♥

Joda, min kjære samboer snorker så ubeskrivelig høyt at jeg aldri klarer å sovne. Det skjærer i ørene mine, å uansett hvor mye jeg vrir meg unna hjelper det svært dårlig. Akkurat som at han veit det selv mens han sover, at han bare må opp i ansiktet mitt å lage di forferdelige ulydene. At han gjør det bare for å irritere meg liksom. (jeg vet jo at han ikke gjør det med vilje), men for det! Det er veldig frustrerende. Han lover meg hver kveld at han ikke skal sovne før meg fordi han vet det selv, å han vet hvor fælt jeg sliter med å få sove fra før av, å det hjelper svært lite at han “skriker” meg i øret hver kveld før jeg skal sove.. Men neida, med hans sovehjerte så sovner han bare hode rører puta å gud hvor irriterende det er! Ja, skikkelig! Så derfor mine venner/følgere! Derfor sover jeg på en hard sofa så altfor ofte..

Noen som har forslag til vidunderkur mot snorking, som hjelper!!!!? ;D hihi..

3 kommentarer
    1. Samme problemet har jeg med min kjære. Ikke snorkinga, men det med å sovne momentant, og er han litt tett i nesa eller noe så får jeg snorkinga og. Det er snakk om maks et par minutter, så er han borte. Men broren min snorka noe vanvittig, og han dro til legen. Han endte opp med å fjerne mandlene blant annet. Nå snorker han ikke så mye. Kanskje det kunne vært en ide? Høre med legen? Det er jo mange kjærringråd der ute, kanskje det er noen mirakelkurer og…

    2. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Høres kanskje helt rart ut, men jeg kjøpte ørepropper og etter det hører jeg absolutt null lyder og det er fryktelig deilig. Nå kan jeg faktisk legge meg etter han og sovne inn som ett barn med de proppene:) billig og helt genialt – Lykke til:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg