Treningskotrakt

Jah, i går kveld fant jeg og kjæresten min ut at vi skulle få opp farta litt.. Vi har jo vært flinke til å gå litt turer og litt sånn nå, men jeg trenger noe litt mer enn det. Før var jeg jo ganske aktiv og flink til å holde meg i god form, men di siste åra har det jo bare gått nedover. ja, jeg har sittet å klage på det her før, men nå skal det virkelig bli en slutt på det! Jeg skal virkelig prøve nå, å denne gangen mener jeg det! (haha, dette er et så typisk “nyttårsforsett” så man kan spy av seg selv) ;p  

I går kveld ble jeg rastløs her. Mens Kim lå på sofan og klagde over ryggen sin gikk jeg maraton fra krik til krok her hjemme og ryddet.. Det eneste som suste gjennom hodet mitt var at jeg virkelig måtte begynne å trene, bare det å gjøre noe fornuftig rett og slett. (det har jo vært et tema for meg over lengre tid nå, men gidder jo aldri å ta initiativet), så forbanna irriterende!! (svake menneske) ;D 

Jeg fant frem penn og papir, vi skrev begge under på at vi skulle starte så straks ryggen til Kim var bedre. Så nå er det snart ingen vei tilbake her altså! Det føles ut som det blir  nå eller aldri! Å ja, jeg kvier meg som f…!!

  
Ha en fin dag♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg