Sofagris

I dag våknet jeg med en skikkelig migrene å har hatt det hele dagen. Begynner å løsne litt nå, men så utrolig bortkastet tid det tar! Heldigvis hadde jeg fri i dag 🙂

I dag hadde vi egentlig masse planer. Vi skulle rydde og male den ytterste gangen lys i dag.. (den er grønn nå og utrolig smakløs) pluss at vi skulle legge gulv der. Så skulle vi egentlig liste hele gangen vi allerede har malt og lagt gulv, men siden jeg er så hjelpesløs når jeg er syk så må jo noen ta vare på meg i steden ;D hihi.. Pluss at det er greit å være to. 

Men nå er det jo en grunn til at jeg sitter her, nemlig for at hode mitt begynner å bli “normalt” igjen. Så nå sitter jeg i sofan med Pretty Little  Liare på tv´n og samboeren min som lager middag til meg. Med peis i ovnen og en god biff tenker jeg at jeg snart er klar for å male litt 🙂 Jeg har tatt en del bilder av det vi har gjort i huset, så det skal jeg legge ut, det tar bare litt tid siden det ikke er så ryddig her som jeg veldig gjerne vil ha det 😀 

Slapp Tirsdag.. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg