Happy Halloween

Don´t dress up like a crazy people! Æææ, det er Halloween å det er noe jeg “gruer” meg til når det nærmer seg! Eller, gruer meg!!?? synes bare det slett ikke er så koselig! rett og slett ;D

Jeg liker nemlig ikke Halloween! Det får meg til å grøsse å jeg får gåsehud, (ja, jeg har vel sett på en skrekkfilm eller to i mitt liv)…det skjer jo så mye rart rundt om kring at man kan jo begynne å lure. Jeg går hvert fall ikke ut på byen på en sånn dag ;D haha, aaaangst for omverdenen……(sitter heller hjemme med teppet over hodet).

Jaja, men synes jo også at det er super søtt med dissa søte små barna som driver å kler seg ut osv, men er liksom litt skummelt samtidig! På en side skal jo barn være søte, ikke kle seg opp som en hodeløs rytter som går med ei fake øks osv.. hihi, mulig jeg høres litt overdramatisk ut her nå.. På en annen side er det utrolig søtt, å jeg skjønner jo at det er gøy å kle seg ut. Å ja, er det små barn som kommer på døra mi tar jeg selvfølgelig opp å gir di masse godt og smiler…..men så skal det også sies at er det en voksen person som ringer på døra mi på Halloween kledd ut som noe jeg ikke liker, da skal jeg garantere deg at den personen vil få en stor overraskelse! 😀 DET er jeg ikke med på!


Have fun tonight ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg