En liten høstshoot

For et fantastisk vær, det var i går! Å så mye det gjør med humøret vårt! Hvert fall så gjør det en god del med mitt humør, så da er det om å gjøre å gjøre mest mulig de dagene som faktisk er super bra! Vi lever jo faktisk i Norge! 

Når man har en del nedturer så er det ikke lett å holde alt gående. Alt man vil gjøre er et tiltak som jeg har nevnt før, å selvom jeg innerst inne virkelig vil noe så er det et stort tiltak å faktisk gjøre det! På sånne dager vil jeg, å noen ganger kan jeg faktisk gå så langt at jeg gjør det. Den følelsen av at man faktisk gjør en ting som ikke er så stor, men noe man har tenkt på så utrolig lenge er veldig deilig! Det å måtte sitte å syke seg opp til noe, noe som henger over en over lengre tid er helt forferdelig, men når man har klart det så er det en utrolig god følelse! 🙂

Så i går gikk vi tur i skogen, noe som er terapi for både kropp og sjel, hadde en liten høst shoot her hjemme i hagen også fikk vi faktisk kasta ut en gammel vaskemaskin å satt inn våres egen 😀 jeeij, det var på tide! Så nå slipper jeg ta med alle klæra hjem til Grue hver helg for så at mamma kan vaske di, for så å ta di med hjem igjen. Nå skal jeg klare å vaske klæra mine sjøl 😀  

 Følg meg på #Insta @lineramona

Ha en fin dag ♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg