Få orden i skoskapet ditt

På tide å ta en liten opprydning i sko skapet sitt? Det er jo høst, så det er jo en fin anledning til å rydde litt i skoene mens man rydder vekk sommeren for i år!

Jeg føler jo, at jeg ikke har noen skopar i skapet mitt, mens det eneste jeg hører fra kjæresten min er; Lineee, flytt di forbanna skoa dine a, di flyter jo rundt over alt her. Det er jo over 100 par her…..osv osv…. hm, okei? Å jeg som føler jeg ikke har noen skopar!? 

Okei, jeg er litt enig. I går, mens det var no greier på tv´n å Kim satt oppslukt foran den, ble jeg rastløs her jeg satt..så, jeg tok med meg noen av skoparene jeg hadde i skapet mitt her og nå å begynte med en opprydning. Jeg kommer til å sende unna hvert fall 10 par som har ligget i skapet mitt over et år nå, å det var noe som var helt supert å gjøre. Nå har jeg mer plass i skapet mitt pluss at det er noen andre som får di som virkelig trenger det!
Grunnen til at jeg føler at jeg ikke har noen sko i skapet mitt  er kanskje fordi jeg ikke har så mange sko jeg faktisk bruker. Jeg har mange par, men bruker kanskje kun fem av di til hverdag. Jeg synes bare jeg ikke kan kaste noe siden jeg kanskje aldri har brukt di eller kanskje bare har brukt di en eneste gang. Jeg sparer på skoene for jeg tenker at jeg plutselig skulle fått bruk for di en dag. Jeg kan jo faktisk bruke di skoene der til den ene jakka jeg har for eksempel, (men har mange andre sko jeg også kan bruke). Ja, osv osv? det som er så dumt er at dette tar jo selvsagt masse unødvendig plass! Å hvor skal jeg da få plass til di nyeste skoene??? haha, neida, køddaaa! 🙂 Men det er sant som jeg sier altså, kanskje du kjenner deg igjen litt? Det er som med sko som alt annet! man tror man får brukt for det en dag. 
Det som kan være lurt er å sjekke skapet sitt nå, (ettersom du muligens skal legge bort sommerskoene uansett). dra frem alle di parene du har, å gå inn i deg selv. Kast di parene du kjøpte for to år siden som du aldri har brukt. For har du ikke brukt di enda, da kommer du garantert aldri til å bruke di heller. Kast! Få vekk di parene som er slitte og veldig hardt brukt, for det er ikke veldig pent å gå med sko det er hull i osv, -di har du kun for at det er di beste skoene du noen gang har hatt. Men det er faktisk et produkt som går ut på dato det også.  
Et tips til neste shoppingrunde; Kjøp sko du er 100% fornøyd med både i fasong og hvordan du trives med di på bena dine. Tenk etter å pass på at du kan bruke di til hvert fall seks ulike antrekk du allerede har i skapet ditt! Gjør du det så kanskje du faktisk bruker di også, pluss at du kanskje kan spare penger på det 🙂     
Sko er det jeg shopper minst av, faktisk! Jeg ser på det å shoppe sko som en evig rund dans for min del. Jeg har så små føtter at kan gå i barneavdelingen, å det er ikke alltid like kult! Kan fort bli litt billigere, men ikke alltid like smakfullt til det jeg har på meg. Jeg synes det er kjempe stas når jeg faktisk finner et par sko som passer, men jeg finner nesten aldri sko jeg blir 100% fornøyd med. Gjør jeg det er det hvert å feire! ♥
Ha en fin Fredag 🙂 

#insta @lineramona

  
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg