Rompebukse

Buksene som gjør rompa di drit bra uansett hvilken vinkel du velger å bruke når du tar bilde.! Hvert fall nesten ;D

Skjønner jo at folk investerer i  di buskene her, for det første er di helt sykt behagelige og komfortable å ha på! For det andre kan alle få en helt syk rompe i di! Og for det tredje, jeg kan til og med vurdere å sette di på meg på en søndag ;D hoho.. Helt sykt! 

Såå…her er di, mine først “rompebukser” som mange har snakket så masse om 🙂 Jeg henger jo veldig etter når det gjelder di buskene her, lenge siden di var skikkelig på markedet.. Men jeg hadde i utgangspunktet aldri trodd jeg skulle tre på meg sånne, men jammen så gjorde jeg det. Bare for å få sagt til så er buksene veldig små i størrelsen..så det paste meg veldig fint! Første buksene på lenge jeg har følt har passet meg skikkelig, å som jeg faktisk kan brukes til omtrent alt! 

Det som jeg hvert fall må passe litt på når jeg bruker di buskene her, er at jeg må ha en tettsittende genser på, ellers ser bena mine ut som skikkelige beinrangel.. Men det er også mye på grunn av kroppsformen min. Jeg skal jo ha bukser med kort liv, å helst ha noe i livet så jeg får frem hoftene og midja litt. Di hoftene jeg ikke har, men må jo gjøre det beste ut av det. ;D

Kan kjøpes på weightless 🙂

Wohoo, jeg ser nesten trent ut 😀 

Buksene kan du kjøpe HER ♥

Ha en fin kveld og følg med på #insta :):) @lineramona

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg