Nellypakkeee

God Onsdag alle sammen! Min Onsdag startet jo bra. Fikk meld på mobilen min om at pakka fra Nelly endelig har kommet. Er sååå spent på om alt passer å om jeg eventuelt må sende noe tilbake. Det blir i hvert fall skikkelig nedtur om jeg må det.

 Det jeg hadde satt på ønskelista mi denne gangen var en jumpsuit-denim fra G-Star, den er bare så rå tøff! Jeg digger den! Den er liksom like fin om du pimper den opp til fest eller om du roer den ned til hverdag! Døds kul.. 

Trykk HER for å se jumpsuit fra Nelly 🙂


 

En kjole i gull som var kjempe sexy og skikkelig lekker.. Passer til julebord eller andre festligheter som det nå snart er tid for. 

 Trykk HER for å se denne kjolen på Nelly.com

Denne kjolen finnes også i svart, så trykk HER for å sjekke den ut. (Pluss at den er på tilbud)

 

Reklame

I dag skal vi gå en lang tur sammen med Simba også skal jeg og Kim prøve å stikke ned på trenings studio her nede.. Jeg har seks kilo som jeg skulle hatt på meg, å da er det greit å kanskje trene litt slik at man kan slenge på seg litt muskler i samme slengen. Forfåpenslighvis! 

Så er det tilbake til rydding og kaos i heimen. Snart ferdig nå♥

Ha en fin dag videre 🙂 

 

 

   

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg