Noe å investere i :)

Siden jeg nå har hørt (igjen) at vi har den kaldeste vinteren på veldig mange år i vente så synes jeg det var veldig viktig å ha noe å ha på seg når jeg skal sitte her å fryse! Selvom vi får høre det hvert år så vet man jo aldri, jeg går i hvert fall på det hver gang! 😀 

I går så var vi nede i sentrum en tur, skulle bare på butikken å handle litt middag. Så klart var det jo noe jeg falt for i butikkvinduet som jeg bare måtte ha. Jeg klarte bare ikke motstå det deilige settet her fra Kari Traa. Ikke bare synes jeg det er skikkelig kledelig og fint, men det er jo så deilig å ha det på! Beste jeg har kjent på lenge. Så nå kommer jeg antageligvis til å bo i det her en liten stund, å vinteren…..den kan bare komme for min del ♥

Jeg måtte jo bare ha det siden gradestokken nesten synker for hver dag som går, å jeg fryser bare av å se ut vinduet. Jeg må jo ha noe som holder meg varm i vinter, ikke sant? 🙂 

Undertøyet kan du også kjøpe på Intersport , om du klikker HER kommer du rett på undertøyet jeg har på meg♥  

 

 

3 kommentarer
    1. Veldig fint på deg! Kunne trengt å kjøpe meg mer ullundertøy jeg også før vinteren kommer.
      Hadde forseten blitt glad om du ville kommentere på det nyeste innlegget mitt på bloggen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg