Nelly shop

Æææ, når jeg sitter her alene så er det så fort at jeg plutselig havner på ei shopping side som jeg finne såå mye fint akkurat dere og da som jeg bare må ha.. (Jeg skulle jo hatt ei vinterjakke slik at jeg ikke fryser ihjel i vinter for eksempel) ;D hihi.. 

Men det ble ikke jakke akkurat nå, det ble noe helt annet.. MEN, Det er skummelt å handle på nettet! Jeg er jo så utrolig lita, å det er veldig vanskelig å finne klær og sko som passer meg perfekt. Jeg har jo gått ned 7 kilo så er jo veldig spent på om det passer med sånn at jeg føler meg vel, passer meg sånn at jeg kan ha det fint. Det handler jo veldig mye om det å føle seg vel sjøl. Spille ingen rolle om man har en kjole som er drit lekker å som koster 10000 om man ikke føler seg vel sjøl i det man går i. Det synes, å alle kan se det.

Nå får bare bare tiden vise når jeg får pakka hjem i postkassa. Like spent hver eneste gang, en ting er å gleder seg til man får pakke, en annen er å glede seg til å se om det passer en. Jeg handler lite på nettet akkurat på grunn av dette, jeg vet aldri hvordan størrelsene er, å det er så utrolig vanskelig. Hadde jeg bare hatt en “normal” størrelse hadde det vært lettere å få det til å passe. Men for min del så føles det ganske ofte ut som at jeg setter på meg en striesekk mange ganger fordi det blir bare seende dumt ut! For å si det enkelt så liker egentlig best å gå i butikker å prøve klær før jeg shopper di. Å liker jeg et plagg veldig godt kan jeg fort kjøpe to like plagg for å være sikker på at jeg har det om jeg er så uheldig å ødelegger det første turen ut. Så ja, velkommen til min lille verden. ♥ 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg