Alenehjemme

I kveld sitter jeg for første gang på veldig lenge alene hjemme å jeg hater det! Jeg liker virkelig ikke være alene hjemme lenger, eller, jeg har vel aldri likt det så veldig før eller heller. Hvert fall ikke på kvelden og når det blir så fort mørkt ute. Synes det er noe skikkelig dritt!

Samboeren min er i Oslo på middag, noe han så klart må få lov til, men jeg er så lite oppfinnsom når det gjelder å være alene. Det blir liksom bare tv´n og sofa med masse usunn mat og godis.. Jeg har jo heldigvis Simba og kattene her, men di snakker så lite ;D

Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap, men jeg er så overtroisk når jeg er alene hjemme. Synes jeg hører lyder overalt, selvom det er veldig forståelig siden vi bor i et gammelt hus. Men likevel, ikke gøy ;D 

Det som har skjedd i dag er at kattene har fått et sånn super fint og stort klatrestativ. Nå har di et sted å leke å slipper ødelegge sofan våres hverfall 🙂 tror di er litt fornøyde nå altså. 

Da avslutter jeg med å fortelle dere at jeg skal bare ligge her, spise masse usunt å se på tv. Trenger gå opp noen kilo så det skader jo ikke. 🙂 Ha en fin kveld videre!♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg