Topptur

For en tur. Hvertfall for noen som ikke er i den beste formen sånn som oss. Vi har jo ikke akkurat vært treningsnarkomane noen av oss i dissa åra vi har vært sammen, men vi har da nå gått 10,6 km på to timer å ligger på sofan heeelt slakta alle tre akkurat nå. 10,6 km på to timer er vel ikke så veldig mye å skryte av, men har jo hatt noen stopp for å se litt utsikt å greier, å noen drikkepauser å slik ;D hih, men vi skal nok bli bedre trent begge to. Håper jeg 🙂 

I dag gikk det også opp en ting for meg. Nå som jeg har blitt eldre osv har det blitt så utrolig vanskelig å komme i gang med ting, ikke bare en enkelt ting, men alt som er! Det føles nesten som at jeg har gitt opp både det ene og det andre. Jeg har ikke den samme motivasjonen som jeg en gang hadde å jeg trenger noen som kan pushe meg, jeg trenger faktisk litt hjelp. Jo eldre jeg blir, jo mindre klarer jeg å pushe meg sjøl. Bare det å komme seg ut av døra gjør vondt noen ganger, å det å ha mål gjennom trening høres bare skikkelig slitsomt ut! Altså, motivasjonen min er på bånn å det føles ut som jeg ikke vil! Selvom det er det jeg virkelig vil, å komme i gang!!!! Jeg vil jo. 

Det jeg vet nå er at jeg virkelig må gå inn i meg sjøl for å klare ting jeg ser for meg, å hærre himmel hvor slitsomt det kommer til å bli, for det er ikke bare helsa mi som må terpes, her er det mye som skulle vært bedre. Men en ting om gangen……. Enten så klarer jeg å gå 110% inn for det, ellers stopper det innen en uke. Tenk positivt! 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Har det akkurat som deg. Vil veldig gjerne bynne å trene igjen, men orke liksom ikke. Har funne en å trene med, men vi jobbe så mye at vi ikke får bynt enda. E sånn både og følelse for å bynne.
      Har kanskje også litt me at man e i ett forhold 😛
      Kjæmpe fin hund dokker har fått dokker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg