Fletter går aldri av moten!!

Fletter har vært på mote så lenge jeg kan huske å har vært i motebildet av hårmoten en veldig lang stund nå. Jeg er helt sikker på at det aldri går av moten uansett hvor lang tid man ser fremover. Fletter i alle forskjellige former og fasonger er bare drit kult uansett, å det passer til absolutt alt om man tenker seg om. Fletter for meg synes jeg ser så naturlig og ser så delikat ut, å jeg er virkelig gla i å gjøre det på andre og meg selv. Alltid vært, kommer alltid vil å være.

I disse dager er fletter også inne i motebildet, å særlig med en litt annen vri en tidligere om man er interessert. Det skal se naturlig ut nå også, men kanskje litt “for” naturlig om dere skjønner. Det er mange måter å gjøre ting på, men jeg kan forklare en mulighet som jeg synes er litt kul.

 Her er det bare et lite eksempel på hvordan det kan se ut. Her har jeg bare laget noen få fletter som jeg har dratt ut slik at jeg får litt mer spill i håret å som gjør at jeg får den rufsen jeg liker 🙂 

1. La hår være hår, spray håret lett (2 dusj) med en saltvann spray som du sikkert har i skapet ditt, flett håret på kvelden, sov på det å slipp det ut dagen etter. Rufs det til skikkelig å dander det deretter med en god hårspray og noen spenner. 

2. Dagen etter, når du har sovet på dette rufsete håret du lagde dagen før. Lag noen småfletter i hytt og pine å dra ut flettene tilfeldig slik at di blir sånn “store sommerfugl vinger”, da vil du få en litt sånn “hippie” look, men det er jo drit kult!! DET elsker jeg♥ Liker litt rot ;D 

3. Lag to tre fletter av håret ditt, bruk glattetang på det (press glattetanga lett og ledig på flettene), la det kjøle seg ned å ta ut flettene igjen. Her vil du få litt mer av den bølgete effekten, men som i hovedsak faktisk er laget utifra noen fletter.

Det er dette jeg mener med at fletter kommer aldri til å gå ut av moten! Det er så mange ting man kan gjøre med hår, å det er alltid ett eller annet man kan få til med hjelp av noen få elementer av fletter. Noe jeg er skikkelig glad i! 

Bare noen enkle tips som er super lettvinne og som kanskje kan være til hjelp 🙂

 Har dere spørsmål er det bare spørre ♥ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg