Det nyeste på moten er deg selv

Hallo alle sammen! Jeg har nå vært litt på kurs osv, å sitter på nettet hele tiden å sjekker ut det ene og det andre hele tiden. Blitt skikkelig data nerd om man kan kalle det det. I hvert fall, vet dere egentlig hva som er det nye om dagen? Det som kommer til å være det nye å som garantert kommer til å vare en veldig god stund?

Vi har hatt noen perioder opp gjennom årene å jeg orker ikke tenke på hvor mye gøy man kan se tilbake på. Alt det jeg ikke fikk oppleve, men som andre har sånne super fine bilder og minner av. Da mange av oss ikke engang var født. Vi som ble født på nitti tallet har jo fått med oss en god del vi også, men tenk så mye man kan se tilbake på innenfor motebildet.

Jeg har ikke tenkt til å oppsummere alle disse “tidene”, men skal få med to perioder for det. En av di periodene var jo den tiden man skulle ha veldig mye. Håret skulle være all over, man skulle helst ha to skjørt på seg om gangen med tre forskjellige strømper med ti forskjellige farger igjen. Litt å ta i her, men dere skjønner jo hvor jeg vil. Man ville liksom være noen andre ser. Man ville liksom at andre skulle se en, se alle klæra man har i klesskapet på en tur ut. Vi snakker både belter, skjerf, smykker osv. Altså, kun altfor mye var bra nok! 🙂

Den andre perioden hvor man helst ville være en kjendis. Der man helst ville ha samme hårfargen og hårtypen som en kjendis, helst være en kjendis selv. Når man skulle til frisøren hadde man gjerne med et bilde av en kjendis som man ville bli lik. Hvem har ikke hatt med seg et bilde av Jennifer Aniston til frisøren en gang foreksempel? Jeg har! (Husker jeg hadde med bilde av Britney Spears en gang også) hihi…  Jeg ville være akkurat som hu, helst se ut som hu. Jeg ville ha både håret og sangstemmen hennes! Noen som har opplevd det noen gang? Perioden der kun det dyreste var bra nok fordi det var jo det alle andre hadde. Dior, Prada osv osv, kun det dyreste var bra nok, å folk skulle se det!!

Nå i disse dager er det kun du som er bra nok. Din mening om hvordan ting skal være og det blir da vektlagt hva du ønsker selv. Skal du kjøpe deg en bil vil di helst lage en bil som du designer selv, skoene skal du designe selv, det sammen med håret ditt, og klesstilen din. Vær deg seg, finn deg selv! Hvordan ønsker du å gå til hverdags? Hvordan ønsker du å ha håret ditt? Hva vil du? 🙂

Jeg tror vi frisører kommer til å møte en liten utfordring der, fordi nå må vi være skikkelig kreative, å vi vil gi deg akkurat det du ønsker det! Vi vil jo at du skal være fornøyd! Noe vi alltid vil uansett, men nå kan dere faktisk be om akkurat det dere vil selv, spørre om råd om hva som vil kle deg, din hudtype, ditt ansikt og dine behov. Sånn har det jo alltid vært, jeg vet! Men litt lengre frem i tid så tror jeg det kommer til å handle mer om det å finne seg selv å ikke tenke så mye på hva alle andre har. 🙂 Gleder meg! ♥  

Vær deg selv, det er det som er kult! 

Ha en fin dag ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg