En tidlig start er den beste starten

GOD MANDAG kveld! En tidlig mandag er egentlig den beste starten på uka synes nå jeg. Jada, jeg er drit sliten å kunne fint sovet lenger, men det er ikke alltid like heldig på ettermiddagen det heller. Skru av slumringa og sprett opp, ta deg en kopp te eller kaffe, skru på spotify og hiv deg i dusjen å syng falskt! 😀 Det er det beste tipset jeg har på en mandags morgen.. 

I dag har jeg Jobbet rompa av meg med å få ferdig kontorbiten å jeg kjenner nå at jeg er helt ferdig. Blir å ta en tidlig kveld bare jeg er ferdig med det innlegget her kjenner jeg.

Litt bilder av hva jeg hadde på meg i dag. Svart skinnskjørt som jeg hadde en sporty genser over. Hvite Reebok sko som bare har blitt et “must have” for meg å ha i klesskapet. Skjerf med vårfavoritt fargen min ♥ 

Må bare få med en morsom liten bit.. Jeg har gått å følt meg så fin i dag, (den følelsen man har når man føler at ting bare klaffer kjempe bra den ene dagen), både håret, klærne og sminken. Jah, når jeg er ferdig for dagen, i god form å skal hjem igjen kjenner jeg bak på skjørtet. Skjønner ikke hva som er så irriterende liksom.. Å jada….prislappen hang fortsatt å slang utenfor skjørtet, å det har den da gjort hele dagen uten at noen har “lagt merke til det”.. HAHA!! *den følelsen ♥

God kveld alle sammen 🙂

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg