Høstfargen jeg bare elsker

Tenkte jeg skulle starte å legge ut litt hverdags klær. Vet ikke hvor ofte det blir, men skal da prøve legge ut så mye som mulig! Jeg synes jo det er veldig gøy med klær å elsker å sette sammen det ene og det andre. Kanskje jeg klarer å få med noen fornuftige tips og triks som noen av dere kanskje hadde satt pris på også.. Skal prøve så godt jeg kan å rote litt bak i hjernen min å huske hva som kan være smart og kanskje ting som ikke er så heldig.. 

I dag hadde jeg på meg en blå type “dressbukse” med hvite sko. En helt enkel svart basis genser med svart skinnjakke over.(den har jeg ikke på på bilde)

For å gi denne outfit`n en liten piff knytet jeg en skjorte rundt livet. enkelt og veldig greit! 🙂

Fargen på skjorta ser du masse av i butikkene om dagen også! 🙂 Kjempe fin høstfarge som passer bra til veldig mye! loveit♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg