Hvor er liksom vannet?

I dag våknet jeg tidlig tidlig av meg selv, veldig deilig på en lørdag, pluss at jeg skulle på jobb. Så det var midt i blinken. Sto opp og gjorde di vanlige rutinene, satte på te vannet, gikk på do og smurte meg litt mat etter. ;D Tok med meg en god kopp te i stua og satte på tv`n siden jeg hadde veldig god tid. Alt var veldig bra mens jeg så ut og sola var på god vei opp 🙂 *Utsikten å greier

Jada, så skulle jeg jo hive meg i dusjen siden det er noe jeg alltid gjør om morgenen…..(sjokk det der) ;D hih. MEN, det var f…. ikke vann i springen…… -.- ah, det var liksom det jeg trengte nåå!!!! 

Skriker på Kim, å han fikk da tatt litt telefoner å fikk etterhvert beskjed om at vannet var tilbake senest om 6 timer…..hah, supert!!!! Jeg måtte dra om 40 min, så det var jo ikke helt heldig da. Alt jeg tenkte var, fader, jeg må dra senest klokka 9 for å rekke jobb klokka 10, jeg har kunde klokke 10.00 og resten av dagen min er full å alt ble plutselig bare skikkelig stress å alt var bare galt. (å litt morgensgretten i tillegg) (A) MEN, allerede ti min senere kom vannet på igjen å jeg fikk tatt meg en etterlengtet dusj 😀 

Hoho, det vil jeg si er hverdagsproblemene sine det, å at jeg sitter å skriver om det i tillegg ;D  haha!! 

#Skjeggape #boyfriend #girlfriend ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg