Kattepusene våre :)

Nå har vi hentet to helt nydelige kattunger å jeg er helt forelska!

Vi tenke at siden vi bor så langt til skogs nå, å siden vi er bare to sammen så hadde det jo vært veldig koselig med to søte små pusekatter som kan holde oss litt med selskap! hihi, di er bare så skjønne! Den ene er helt hvit med et grønt og et blått øye, bare helt til å smelte av og den andre er grå og hvit med rene og fine tegninger som er like sjarmerende. 

Det er nå 2. natta vi har disse to herlighetene våres i hus å jeg har ikke egentlig sovet slik veldig masse.. ;D Di er høyt og lavt og her og der hele tiden, å har kun lært å sove på dagtid.. Jeg mener jo liksom, konge om natten, konge om dagen!! Men neida, vi sparer på kruttet til vi skal legge oss 😀 haha

Men men, jeg er helt sikker på at di vil trives veldig godt her oppe sammen med oss altså, dette er og blir koselig 😀 

Så nå blir det nok liv i heimen skal dere se! 

I dag har di vært noen få timer hjemme alene mens Kim og jeg tok en liten biltur til stange for å se på lillesøster spille håndballkamper. Det er jo både gøy og veldig spennende å se på dissa jentene spille igjen. En av sesongens første kamper å supporterne stiller opp vetu ;D hihi, di dro inn 2/2 seiere og di spilte helt supert.. flinke jenter ♥

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg