Alltid tid til nye negler

Neglene mine er fikset å jeg føler meg mer vel igjen! 

Vi alle har våre greier, å jeg som jobber som frisør jobber med hendene mine hele tiden. Jeg er jo veldig rar av meg, å noen ville vel kanskje sagt at jeg er en skikkelig skrue etter å ha lest det innlegget her, men det er faktisk slik det er! Så fort jeg har brekt en negl eller avflasset neglelakk føler jeg meg flau over å vise hendene mine. Jeg gjemmer hendene mine å føler meg ustelt om jeg ikke synes di er fine. Ikke kult! Pluss at jeg faktisk jobber bedre av å jobbe med rene og pene hender. Ja, kall meg gal men det er faktisk sånn jeg føler det. 

Det som er så kjekt er at på Metro trenger jeg ikke å ha noen time en måned i forveien, men kan bare komme på drop in time å få det fikset fort. Det er så genialt og fint for meg som ikke klarer å planlegge sånne ting så langt frem i tid.

Denne gangen gikk jeg for en Ombre.. Var litt skeptisk til dette siden jeg liker det litt enkelt, men synes det ble skikkelig kult og veldig elegant med en ny vri 🙂 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg