Mye å ta tak i

Nå sitter jeg godt plantet i sofan å ser meg rundt, fy….. hvor mye vi har gjort her…..å hærregud hvor mye vi har igjen også. Det er så mye å ta tak i her at jeg vet ikke hvor jeg skal starte i det hele tatt! Ting tar så lang tid. 

Det er så utrolig mye som skal på plass her, pluss at jeg har så utrolig mye å ta igjen på jobb at jeg blir helt nervevrak her jeg sitter. Er fortsatt 50% sykemeldt, å med det har jeg en hel salong som jeg skal få rundt på en best mulig måte, å jeg har ikke vært 100% til stedet på ei god stund. Det plager meg litt, men sånn må det jo bare bli. Man må noen ganger bare ta tiden til hjelp å bare tenke fremover å håpe at ting ordner seg, men noen ganger mister man virkelig troa på det bedre. Sånn går no dagan! 

Men nå må jeg stikke ut en tur å kjøpe meg snus av alle ting før jeg fortsetter med både det ene og det andre her hjemme. Mye som skal være gjort før morgendagen, så er bare å henge i så godt man kan. Med 5 timers jobb her hjemme med kontor er sikkert mye av jobben godt i gang.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg