Long time, no see

Hallohallo.. Nå er det veldig lenge siden jeg har vært innom her igjen å jeg har nesten litt dårlig samvittighet for det. Eller, det merkes at jeg har vært lenge borte fra pc`n i det hele tatt. Jeg har vært litt sykemeldt å diverse så har egentlig bare holdt meg litt unna, samtidig som jeg har flyttet å alt har generelt vært et kaos. For øyeblikket bor jeg hjemme på Kirkenær siden vi var så uheldige med utleierne av leiligheten vi bodde i. Lang historie, men di folka vi leide av var ikke helt på nett for å si det mildt!!! Derfor bor jeg nå hjemme for en liten periode til ting har roet seg. 

Jeg har da alikevel fått gjort noe under slaga her. Jeg ble med lillesøster`n min til Göteborg på partillecup, hun spiller jo håndball å jeg synes jo det er så gøy å se på dissa jentene. Så, for å komme meg litt unna, å tenke på noe litt annet ble jeg med dit 🙂 Kjempe koslig, å ikke minst kjempe gøy å være barn igjen i Liseberg!

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg