Bikbok

 

Heia.. Må jo nesten ta turen innom her når jeg har tid. Skulle ønske det skjedde litt mer positive ting i livet mitt enn det det gjør slik at jeg kunne skrevet mer, men det kommer seg sikkert 🙂 Forrige uke flyttet vi ut av leiligheten på Lørenskog, så hadde ei veldig travel og slitsom uke der. Nå har vi hvertfall fått med oss alle tinga hjem så det kan stå der til vi finner ut av hva vi skal gjøre for noe. Nå har jeg bare fått nok av flytting å diverse, så nå skal jeg ta meg to uker hvor jeg bare skal slappe av! (Obs, se opp for gale utleiere om dere skal leie leilighet!!!)

Sommeren er jo hvertfall her nå å det er så fint! Gikk innom bikbok på Triaden for å se litt å fant jo så klart noe jeg kunne ha på meg i sommer. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg