Home sweet home

Endelig har jeg hjemme igjen å det er va så utrolig deilig! Det å komme hjem til Kirkenær å kunne puste ut, kose seg med stille omgivelser å bare slappe av, DET er deilig det!

Siden jeg ikke er så ofte hjemme som jeg skulle ønske, så blir det så klart full rulle når jeg kommer til Lucas og Liam. Jeg hadde nevnt for Lucas at neste gang jeg kom hjem så hadde jeg med en stooor pakke til han siden han hadde bursdag.. (JA, det var det dummeste jeg kunne si, for han har jo selvsagt spurt hver eneste dag i over ei uke om når ho tante kom hjem), pluss at jeg egentlig har med noe hver eneste gang jeg kommer, MEN…. Jeg skjønner jo at han gleda seg! 

Greia er at han hadde sittet på Ipaden sin å sett på traktor når han da sier til mamman sin at han ønska seg en slik`n å lurte på om han kunne være så snill å få det!? Storesøster`n min sa da at; den er veldig dyr, å at det er noe han kanskje kan ønske seg til bursdagen sin. Lucas, som alltid har noe lurt å si sier da; Jammen, tante Line kan sikkert kjøpe slik til meg da!? 

“Ja, såklart! Den veska jeg hadde så lyst på; den kan faktisk vente” :p 

Verdens beste Lucas Emilian og Liam Nikolai hadde bursdagen sin den 16. Og 19. Juni, 4 og 1 år allerede <3

En liten, veldig fornøyd Kaptein Sabeltan som fikk veldig mye fint til bursdagen sin, pluss masse masse mer 🙂 

 

 Alltid så utrolig takknemlig for at jeg har en så utrolig fin familie! <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg