Bare å spørre!

Spørsmååååål 🙂 jeeij, liker det! Siden jeg sitter her med luftsmerter etter operasjonen kan jeg jo så klart svare på spørsmål. Å siden det var noen som spurte meg om jeg ville svare på noen så synes jo jeg at det var veldig gøy å det vil jeg veldig gjerne! Sweet 🙂 

 

Spørsmål 1: Hva er det beste du vet å spise?

Det beste jeg vet å spise må være mamma sin julemat. Eller sushi, klarer ikke helt å velge..  

2: Hva er din favoritt desserten din?

Kos sjokoladepudding med vaniljesaus 😀  

3: Hvor mye tid bruker du på bloggen?

Jeg må være ærlig å si at jeg bruker den tiden jeg har til overs på bloggen. Jeg liker å sitte foran skjermen når jeg har tid å skrive. Men jeg kunne gjerne hatt det her som en 8/7 “jobb” også hadde jeg hatt mye jeg liker å skrive om. 

4: Hva inspirerer deg?

Det som inspirerer meg er å jobbe med lærlinger, å det å være sammen med tantebarna mine. Di får meg til å se nytt på ting. 

Noe mer dere lurer på er det bare så spørre! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg