Helga mi <3

For en fantastisk helg dette har vært! Mobil innlegg, forklarer hvorfor, og hvorfor det kommer på en tirsdag etterpå 🙂

Denne helga har det vært full fart! Jeg kom hjem til kirkenær sent fredag, og tidlig lørdag var det bare å komme seg opp.. TanteLine og TantePim skulle nemlig væme i bassenget på Kongsvinger! Ja, da var det bare å hive seg opp for å hente gutta i mitt liv!

Lillesøster’n min og jeg dro til storesøster’n vår å hentet to veldig glade barn som var superklare for en tur i lekebassenget! Lucas kunne nesten ikke vente, (snart fremme nå? Snart fremme nå?) når vi nesten akkurat hadde startet kjøre:) Vi dro så innover, å på veien måtte vi jo så klart stoppe å kjøpe no å spise, å drikke, og boller…og….og….kvikk lunsj……og….. Ja Gud veit hva vi trenger for en liten tur, men det blir som regel som di sier å 🙂

Vi plasket rundt å hadde det gøy i bassenget. Liam litt skeptisk i starten, men det gikk veldig fort over:) Lucas er jo en badekonge, så han svømte og sto på som han alltid gjør. Gjorde oss alle også veldig oppdatert på at det var en “gubbe” med laaangt skjegg i bassenget gjorde han å ;D når denna “gubben” gikk forbi klarte han å skrike ut til Gud og værmann; “TANTE, ser du han der eller!??? Han hadde laaaang skjegg”! Hihi, Naturligvis begynte han/jeg og Linn Emilie jo å smile litt 🙂 barn er barn <3

Så har vi jo en konfirmant i familien i år da, vår kjære Linn Emilie, min lillesøster 🙂 gikk med litt tid til mye forberedelser der blant annet. Min flinke mamma og storesøster lagde mat til over 55 personer, så må jo skryte litt! Ligger ikke på latsida her i gårn!

Søndagen var det full rulle, kirka klokka 11.00 og maten/festen klokka 14.00! Så var det jo dags å rydde ut festen. Ingen tid til å ligge på latsida i dag heller 🙂

Så i helga har det bare vært god mat og MASSE gode kaker for min del.. Mye familiekos og et veldig hyggelig familie selskap:) Det er ingenting som gleder meg mer enn å være med denne supre og fantastiske familien som jeg har! 🙂

Så tusen takk for en kjempe fin og minnerik dag <3

 

 

Ble dere litt sultene nå folkens? 😀 Jeg vet hvertfall at jeg sitter å piner meg selv nå! ;D

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg