Hit og dit

Den siste uka har vært travel, igjen.. Skjedd litt av hvert egentlig! I starten av uka var jeg på rikshospitalet, jeg har slitet en del med magen min over lengere tid. Den har ikke vært bra på mange måneder så jeg tok initiativet til å dra til legen først for noen uker siden. Å da ble jeg sendt dit på flere prøver. Føler meg skikkelig hypokonder, men har jo ingen grunn til å føle det egentlig :b Er man ikke bra så er man ikke bra! Jeg er veldig dårlig til å dra til lege, litt sånn generelt angst for å dra dit å slik har det vel egentlig alltid vært.. Besvimer bare ved et lite stikk i fingeren så da er det jo ikke no håp om å bli kurert for det hvertfall.. ;p Er jo litt dumt siden di er jo bare snille og greie med deg. Men uansett, JEG hater det! 

Så var det en tur til hudlegen. Jeg tar jo turen innom hudpleier i ny og ne, mye på grunn av at det er driiiit digg å ligge der å bli dullet med, men også fordi jeg må få renset huden min skikkelig noen ganger. Jeg er faktisk VELDIG flink til å ta vare på huden min, jeg renser hver morgen og kveld og bruker bra produkter hele dagen, men nå det seinere synes jeg ikke det hjelper lenger, å jeg plages av det..

Da er det jo bare å ta kontakt med hudlege da, å høre hva jeg kan gjøre med det! Så ja, det gjorde jeg. Nå skal jeg begynne med en sånn crazy sterk kur å jeg håper jo virkelig at det vil hjelpe. Skal fortelle mer om den når jeg har startet på den. Gleder meg skikkelig! 😀 

Veldig fine Selfie´s 😀 

Ingen som ikke vet hva jeg liker i smågodt posen min 😀

Planer om å bli litt kaldere i håret mitt 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg