Di siste dagene

Heija, di siste dagene har vært litt opp og ned. Mye stress på jobb, mye stress her hjemme.. Vært litt her og der, mye jobb og litt shopping. Nå har jeg stått opp å føler meg litt bedre, så endelig lagt meg på sofaen med datan på fanget og en kopp te i hånda. Deilig med litt fri i dag:) Skulle vel vært ute å feste som di fleste andre gjorde i går, men det hadde jeg rett og slett ikke energi til! Pluss at jeg ikke orker å ligge dårlig i flere dager :b 

Håper dere nyter fridagen deres alle sammen:) Insta-Lineramona

SELFIE

 

Og god mat 😀

 

Insta: Lineramona

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg