Odd Molly

Hei ja 🙂 I dag våknet jeg å var i kjempe form faktisk. Klar for jobb kan man si. Jobber seinvakt i dag, så kunne jo ligge å dra meg litt før jeg sto opp, våknet jo av meg selv klokka 08.51.. Det er helt greit det, får mer ut av dagen på den måten å. Kjenner det hadde vært kjempe fint å ha en fast arbeidstid, sånn 9 til halv 5 hadde vært toppers. Men sånn er det når man skal jobbe på et senter, er jo veldig sosialt og gøy å jobbe med så mange rundt seg også 🙂 Det er jo veldig positivt! 

Det fortsatte også med en liten “Shoot” på morgenskvisten. Jeg hater egentlig <å bli tatt bilder av>, men skal prøve så godt jeg kan å “bli vandt til det” siden jeg vil vise frem noe av det jeg handler inn osv. Å da tenker noen, “haha, hu har jo så mange Selfieee!?” Ja, jeg elsker å ta selfie av meg selv :b haha!!

Jeg har krangla sikkelig med internett OG pc`n min i dag, så bildene ble bare no tull.. Blir så forbanna frusterert av slike problemer, men sånn ble det nå! 

Jeg har på meg den super søte, og fine kjolen fra OddMolly som di har på Boozt, gleder meg til varme sommerdager i den! 

 

Kjole trykk —> HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg