Sunt og godt…

Det var vel ikke helt sant! Jeg er som sagt helt elendig til å lage mat, å når ikke kjæresten min er hjemme gjør jeg det lettest mulig.. Ja, letteste mulig! Jeg har aldri vært bevisst på hva jeg har dyttet i meg. Jeg har alltid spist det jeg har hatt lyst på der og da å det må jeg ærlig innrømme å si at ikke er så bra.. Men sånn er det nå, jeg må nok snart begynne å tenke på det, men den kampen tar jeg ikke opp helt enda.

 

Det her er jo ikke mat en gang! 

Siden jeg jobbet kvelden i dag hadde jeg enda en dag hvor jeg valgte den litt avslappa stilen. Elsker bukser som man kan bevege seg i. Veldig behagelig  bukse som jeg har kjøpt på favoritt butikken min 🙂 

Og en genser fra Bikbok som er veldig god å ha på 😀 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg