A confession to make

Hei folkens 🙂  Fler enn jeg som er klar for jobb, skole eller lignende eller i dag? Jeg er hvertfall det. Sto opp litt før i dag å hadde en liten økt her hjemme før jeg hoppet i dusjen, sminket meg å ordnet håret:b har til og med rukket å spiste frokost i dag. Nå er jeg snart klar til å dra bare jeg har fått postet dette innlegget her.

Jeg må faktisk tilstå noe! Jeg har blogget nå i snart et år å synes det er veldig gøy. Det har nesten blitt en del av hverdagen min å det er min måte å dele litt av livet mitt på. Hva jeg jobber med, hva jeg intresserer meg for og også det private liv her hjemme.

Jeg har jo en del mål her i livet, mye jeg vil gjøre og oppleve så lenge jeg er “ung”, å jeg føler at om jeg ikke får det ned svart på hvitt eller får delt det så kommer jeg nok heller aldri til å fullføre noe av det. Det her er da min måte å takle både press og usikkerhet på. Håper noen av dere vil hjelpe til med litt komentarer og spørsmål så det kanskje kan bli litt lettere å blogge om noe DERE interesserer dere for også. Kanskje det også blir litt mer spennende å lese bloggen min 🙂 

Jeg har ikke helt turt å si til noen at jeg blogger, mest fordi jeg var redd for å bli dømt på noen som helst måte, eller bare fordi jeg vet noen bare vil le av det å si, “haha, har du blitt sånn nå da” eller “åneeeei”, eller what so ever. Akkurat nå kjenner jeg at, -ja nå gir jeg egentlig faan i det :b Jeg synes det alltid har vært viktig å ha egne meninger å lære seg til å ikke bry seg så mye om hva andre sier og mener, så nå skal jeg bare leve mitt eget liv sånn som JEG vil leve det å ta imot respons, men også lære noe ut av det….å hva er da bedre enn å starte med en blogg!? :b Eller hvertfall, dele bloggen min!

MEN, nå må jeg stikke så jeg ikke kommer forseint på jobb :b Snakkes <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg