Oslos beste sushi

Hei sushielskere <3
Jeg har helt klart en favoritt som jeg anbefaler!! For dere som elsker sushi og spiser det, prøv det her.. Jeg har spist veldig mye sushi gjennom årene, å prøvd litt av hvert. (Jeg er jo veldig glad i mat) Men det her går tar kaka! 😀 
Sushi for meg er skikkelig kosemat som jeg spiser så ofte jeg kan, men passer også på at jeg ikke blir lei.. For mye sushi er ikke alltid bra det heller! Etter jeg flytta til Oslo har det blitt veldig mange restaurant besøk, jeg spiser ute veldig ofte! Noe av grunnen er sikkert fordi jeg ikke gidder lage mat selv, selvom kjæresten min er helt rå til å lage mat.. Det enkle er faktisk noen ganger det beste det også! Etter mange vurderinger med meg selv og diskusjonener med Kim, har jeg kommet frem til at Nevermind sushi på Torshov i Oslo er bare diggdiggdigg!!! Det er helt klart den beste sushien jeg noen gang har smakt!

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg