Birthday girl

23 år er jo ikke no tall å ferie! Eller, jeg kommer jo inn på utesteder i oslo da:D haha, ikke at jeg er så mye ute å fester å styrer, men det er jo godt å vite at når man er så gammel kan man faktisk komme inn steder hvor man ikke alltid er eldst :b Kjenner meg ikke så mye eldre, men føler jeg sto opp med flere rynker i panna :O…. ah, tiden går så latterlig fort.. Jada, så i dag har jeg vært på jobb, jeg ble henta av den tregeste kjæresten i verden. Så nå sitter jeg å chiller mens jeg komanderer mannan min rundt.. Herlig ;D Håper han har en plan til meg, for ellers dør jeg av skuffelse! Så, jeg føler meg ikke så mye eldre ;b 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg