Gray hair don´t care

Håret mitt er grått å jeg elsker det! :b bare gjennom disse 5 månedene her i år har har hatt mye forskjellig farger på håret..så nei, jeg klarer ikke helt å bestemme meg :b Men det er da så.. Noen ganger tenker jeg at jeg aldri skulle vært frisør i det hele tatt siden håret mitt er veldig utsatt for nye ting hele tiden. Å DET ER IKKE BRA! Det sliter så latterlig fælt på håret så takk gud for at jeg er flink til å kure håret mitt veldig ofte å at jeg har alt jeg trenger! :b 

Nå har jeg vært opp og ned veldig lenge, vært lit mørk-blond-mørk-blond en god stund, men jeg er jo veldig mørk i min egen farge som sikkert mange ser.. Mange sier jeg er finest når jeg er mørk i håret, men helt ærlig så trives jeg veldig godt som blond også! Dette er jo en evig rundgang for min del, men nå er jeg faktisk grå i håret mitt av alle ting:b Snart 23 å grå i håret……

Jeg svarger til Illumina fargene i wella, hvertfall når man vil ha en kaldt og transparang farge! Lurer på hva vi gjorde før når di fargene ikke hadde kommet enda for jeg bruker di veldig, veldig ofte! Jeg er jo livredd for å å få gyldne toner i mitt eget hår, men synes jo mange kler det veldig godt! Her er i hvertfall resultatet mitt med 10/69 og 9/60 med illumina fargene i wella, å jeg er kjempe fornøyd selv!!! 

 

Rynker i panna!!!! -.-

Hva synes dere? 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg