Bursdagsbarn <3

I’ve done something stupid? :b 

Hallo ja 🙂 I går var en fin dag. Kjæresten min hadde bursdag å ble…..ja, litt eldre :b Han begynner virkelig å dra på åra nå, men så sant som det er så er jo en alder bare ett tall! Man er ikke eldre enn det man føler seg selv vetu, å det er han et VELDIG godt eksempel på! ;D 

Jeg ville jo egentlig gjøre dagen hans kjempe fint, men i steden begynte vi faktisk å krangle på morgen.. Så, ja… Jeg dro en tur på jobb en tur selvom jeg hadde fri å han ble værende hjemme å furte. MEN, jeg hadde jo planlagt bursdagen hans, å man må jo gjøre litt stas ut av sånne dager, det er jo bursdagen hans liksom.. 🙂

Jah, han er jo som di fleste andre gutter, som ikke ønsker seg noe å som egentlig har ALT for mye, altså han har alt. Det han ikke hadde, å som han lenge har sagt at han har ønsket seg var en PlayStation4.. Han har nå gått å plages over at han ikke har det osv over lebgre tid nå, noe jeg OGSÅ har fått med meg hveeeer gang han har sagt det…..såe, ja….

Grunnen til at han ønsket seg det da, sa han at var fordi at da kunne vi se filmer sammen å kose oss, ha litt kvalitestid osv, men jeg kjenner han da, LITT for godt… å ja, det kommer til å bli veldig mye SPILL!!!!! MEN, gutta må jo få kose deg i blandt di også 😀 (ææææ,hva har jeg gjort?) 

 

Det er jo veldig gøy at det er en aldersgrense på 3 år da, for an oppfører seg jo som det noen ganger…Spesielt nå! 🙂


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg