Vårens knallfine jumpsuiter-favoritter

Heia 🙂 Da har jeg smeltet sammen noen favoritter av en rekke jumpsuiter som jeg synes ser kjempe fine ut! Kunne veldig gjerne tenkte meg noen av di! Go white-Den hvite synes jeg ser helt fantastisk ut, tenk en sommerbrun farge i den!? :O omg! Blå øyne-Synes den blå også er kjempe fin, liker midjen som blir fremhevet pga den todelte fargekombinasjonen. Å blått fremhever jo blå fine øyne! 🙂 Go green-Den grønne elsker jeg fargen på, liker veldig godt at det er knyting i midjen. Party-Den svarte er jo veldig klassisk, men piffer man opp den til en party look litt detaljer så blir det drit kult! Gravid i vår-Den er jo bare super fin, kunne tenkt meg både den og en liten beby i magen. 🙂 Denim-Slår aldri feil rett og slett, synes den både er drit kul og søt på en gang! 😀 

Miss Selfridge TUX Jumpsuit cream / Mama Licious ANDREA Snekkerbukse dark blue denim / WAL G. Jumpsuit electric blue/black / Pepe Jeans RAMONA Jumpsuit blå / Miss Selfridge TUX Jumpsuit black / Miss Selfridge UTLITY Jumpsuit darkgreen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg