Wellaaa :)

På torsdag var jeg på wella studio på fargekurs. Kjenner jeg er veldig sliten om dagen, er veldig mye jobb og ting som skjer rundt meg som er veldig stressende og slitsomt. Sånn har det egentlig vært ei god stund nå uten at jeg har turt å sagt noe. MEN, nå kjenner jeg at jeg blir motivert fra tæra og opp, det er så utrolig inpirerende og gøy med kurs! Elsker det å lære noe nytt og ikke minst oppdatere meg masse innen trendene som er ute å går nå.

 

I dag har jeg da prøvd meg på en pastell lilla farge, med en “grå” bunnfarge som gir en fin bunnfarge. Veldig kaldt og en lekker bunn mens den lilla patell fargen bare frisker opp i håret. En kald look i vår/sommer 🙂

 

 

Bildene skulle vært sååå mye bedre, men tenkte ikke noe på at et litt annet lys ville fremheve den utrolig fine fargen vi fikk til.. Hvertfall så ble resultatet kjempe bra, med fin pastell lilla effekt 🙂 

(Fikk litt dårlig tid på slutten så fikk ikke stylet det slik jeg hadde tenkt, men ser man bort fra det ble et bra resultat!) 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg