Hjemmekoslig :)

Heia! Må nesten skrive et lite innlegg om det her, synes det var så koslig. I påsken var det ei natt jeg våknet av at det var litt bråk utenfor døra våres. Kim var ikke ved siden av meg så synes det var litt merkelig (å skummelt), så jeg gikk ut for å se da, å der sto kjæresten min med hodelykt og arbeidsklær, begge henda oppptatt. Opptatt med at han hadde da begynte å fikse opp i hagen vår han uten at jeg hadde så mye peiling på det. Så han hadde laget ei lita trapp ned med gress og hele pakka. Så hadde han montert en helt ny sittegruppe, dette hadde han da drevet med helt selv midt på natta. Jaja, må jo si han er kjempe flink å han gir seg ikke akkurat før han er fornøyd! Så nå er har det blitt så koslig her! hvertfall ute ;b 

 

 

Begynner virkelig å bli fint her nå, må jo nesten skryte masse av den flike kjæresten min som er så flink til å drive ute i den lille “hagen” vår.. Blir så utrolig fint her nå så får ikke sagt det nok! Nå kan vi hvertfall be inn masse til hagefest for her er det bare skikkelig stas nå. Uteplassen har han piffa opp med sittegruppe, gress og litt blomster. Interiør som passer perfekt inn å tilogmed grill :b så her blir nok mange sene og super koslige kvelder til sommerern.. Kan nesten ikke vente 😀 stolt! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg