Flyttekaos

Jah, god påske til alle! 🙂 håper dere har att det kjempe fint å fortsetter med det noen dager til! For min del så har det vært et kaos i hjemmefronten. Vi driver å flytter å styrer så sinnsykt om dagen, totalt utslitte begge to :b 

Vi har lenge tenkt på å flytte fra Oslo, ikke fordi vi ikke trives der men fordi jeg jobber på lørenskog å synes det er greit å være i nærheten av jobben min. Så, vi flyttet til lørenskog 🙂 bodd her nå ca i 3 uker å endelig nå begynner ting å falle på plass. Har vært veldig tungt og slitsomt med så mye kaos og veldig mye jobbing, så er veldig glad for at ting starter å se ut som et hjem her snart. Kommer masse bilder senere 🙂

Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke skal flytte så mange ganger til, pjoh…man har mye mer ting og tang enn man tror altså! Helt sykt hvor mye som dukker opp som man nesten ikke visste at man hadde.. mye man kan kaste når man får en sånn SKIKKELIG opprydding! Å gud så mye klær og sko man finner som ikke trengs, å hvor mye gammelt-nytt som man finner.. (med prislapper på) ;D huff, men har da hvertfall fått ryddet opp i det mest 🙂 

 



Såeh, ja…det var min påske , hva med deres? 😀 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg