Soria Moria

En liten lang helg sammen med min Kjære. Siden jeg ikke har fått tatt meg ferie enda i år, å siden jeg mest sansynlig ikke får tatt det før juni så fikk jeg meg en liten overrasaskelse. Nemlig en liten weekend”tur” til holmenkollen. ah, noe så koslig! Fant ut at man trenger ikke dra så veldig langt for å kose seg å føle at man er på tur langt bort. Veldig koslig å bo på Soria Moria hotell i holmenkollen, for så å dra ned til byen å shoppe å være litt turist i egen by.

 

Litt frokost på selveste Opran, litt bading og pleie på kveldstid. MASSE god mat som man bare kan velge og vrake i, å……..ja, bare kjempe fint og koslig! Deilig å slappe av litt 🙂

 

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg