Februar favoritt

Må bare legge ut favorittene mine i februar! 

 

Veske fra members, en super elegant og klassisk svart veske fra tiger of sweden som jeg bare er super glad i! Søstra mi var så snill å bestilte den til meg på members siden det “var så meg”. På members får man nemlig opptill 80% på en mengde sko, veske osv. Det er da det er gøy å shoppe! 🙂 

Stikk innom å sjekk det ut! 🙂 –> https://blfa.me/c/I3adXRtM 

 

Kjæresten min er så utrolig go! Siden han er en god del borte får jeg alltid en overraskelse når han er borte 🙂 Synes jo det her var veldig søtt gjort! 100 roser og en boks sjokolade slår aldri feil for min del! Å et kjempe fint kort, kom på døra mi når han var borte.. 

Å vokne til og på den måten her er noe jeg kunne gjort hvert dag <3

Annonse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg